Wednesday, May 12, 2010

love,cinta,syg,suka...





11.05.2010
selasa
12.45 pm
KLIA..

perasaan campur aduk.. gembira sbb nk jumpa family kt sabah,
sedih sbb nk berpisah gn c dia,

bila dh nk msuk balai perlepasan...
mata aku berkaca..sedih gila nk tinggal kn dia..
slm tangan lepas 2 dia balik gn kwan dia c pelik..
dia siap pesan "jgn nakal2, ingat pesan abg, bljr btl2,ti dh smpi bgi tau, duk gn sape dlm flight"
x pernah rasa cam ni..
sedih ..ya allah Tuhan ja tau...

sian dia sanggup antar aku jauh2 dr melaka gi klia even dia x tau sngt jln nk gi klia..
aku terharu gila.. tp diam2 x bgi tau dia pn..
duit dia rasa ny dh bnyk..
thankz sngt2..




05.15. pm..


finally im at sabah..
welcome to sabah!!!
time nk landing tu hujan..
hujan rahmat...


rasa lain sngt2 bila dh smpi sabah..
x dpt d hurai kan dgn kata..ahahah..

boleh pulak abg aku x smpi lg..
bengang ja..bikin panas....

dia smpi ja mak aku teda lak..
dia dtg gn kwn2 dia sekali..
masuk air ja join dorng..
tp yg penting gelak x henti2 lh....


pastu singgah gi mall kejap..
jln2..
pas tu cari mp4,,, punya mhl,,

No comments:

Post a Comment

En 123 & Cik 321

Daisypath Anniversary tickers

Pages