Tuesday, June 22, 2010

penat

terasa diri sangat lah bodoh
aku rasa bodoh sebab benda yang bodoh(dah melampau)
kalau la dia boleh rasa apa yang aku rasa ni
mesti dia gelak kan aku sampai dah x boleh nak gelak
(maksud aku gelak sampai mata berair)

lagi satu hal, tadi petang aku tidur lama sangat sampai terlajak ke magrhib(tu pun mak aku yang kejut)

jadi jawapan nya susah untuk mimpi indah malam ni
menjadi burung hantu untuk malam ini( harap2 mak aku x bising)

last2 malam buta ni aku tergelak sendiri
bukan sebab aku dah gila
tapi aku baca kahkaHkAh - cerita lawak
memang sengal, sakit perut aku ketawa seorang2
sebenar nya, aku saja layan cerita ni
untuk menghilang kan rasa penat+ bodoh
penat aku tunggu

http://kahkahkah.mnazman.com/modules/news/index.php?storytopic=0&start=15

ni cerita yang aku nak share sikit, kalau nak banyak lagu g la lmn web tu


Seorang makcik tua 95 tahun bertanya pada doktor sakit puan.

Makcik: “Doktor, seusia saya begini posisi apa yang paling mudah untuk posisi seks ya?”

Doktor: “Paling sesuai ialah gaya anjing”

Makcik: “Menonggeng ke?”

Doktor: “Bukan…!! Dihidu-hidu saja”

No comments:

Post a Comment

En 123 & Cik 321

Daisypath Anniversary tickers

Pages