Sunday, July 18, 2010

first;

broadband
hari SABTU 10.07.2010
aku g celcom center untuk terminate broadband celcom aku yang lama
so aku tukar ke pakej student
orng kedai tu cakap selasa adik dah boleh guna
so aku pun tunggu lah dlm seminggu, x dpt2 jgk
last2 aku buat keputusan untuk skip kelas AIS 220/MAYOB
sbb nak settle bradband


point ny d sini
nama aku, ADIANAH BINTI MADSARANI
telah d blacklist kan untuk mengguna kan bradband sebab hutang lama sebanyak RM0.05
perghhh!!!
5 sen punya pasal aku x leh guna broadband
angin satu badan
aku bayar lah jugak 5 sen tu....

so..
nama aku dah clear dlm celcom
skrg ni aku tunggu bradband boleh pakai ke x
satu hal nak tunggu mcm tunggu bulan nak jatuh
nasib baik Noorhidayah ada..
boleh pinjam bradband =)
thankz au Daya..

No comments:

Post a Comment

En 123 & Cik 321

Daisypath Anniversary tickers

Pages